Störningar i grundutbudet
Hej,
Har det hänt något med grundutbudet som ingår i hyran? Igår funkade inte kanalerna i grundutbudet. Idag funkar de inte heller. Jag har inte ändrat något hos mig. Sökte om kanalerna och fick tillbaka några kanaler men de var väldigt brusiga och suddiga.
Mvh
Louise
Har det hänt något med grundutbudet som ingår i hyran? Igår funkade inte kanalerna i grundutbudet. Idag funkar de inte heller. Jag har inte ändrat något hos mig. Sökte om kanalerna och fick tillbaka några kanaler men de var väldigt brusiga och suddiga.
Mvh
Louise
Följ inlägget
0
följare
Har du fortfarande antennkabeln kopplad till vägguttaget? I så fall får jag be dig att koppla den till fiberdosan du har fått installerad av oss. Har du redan gjort det bör du kolla på fiberdosan för att se så att den fungerar. Det gör den ifall alla 3 lampor på dosan lyser. Om inte lamporna lyser får jag be dig att kontakta vår kundservice för vidare instruktioner.
Med vänliga hälsningar.
Marcus
Jag har en gammal tjocktv kan man fortfarande använda den eller måste jag köpa en ny tv? har kopplat in antennsladden via fiberdosan.. kan iofs inte komma ihåg hur jag söker fram kanaler men bra att veta om jag behöver en ny tv innan jag förösker hitta kanalerna.
MVH
Carina
Nej, du behöver inte köpa en ny tv. Nu när du har flyttat över antennkabeln ska du endast behöva göra en kanalsökning så kommer allt igång. Om något ändå inte fungerar för dig så kontakta vår kundservice om du endast har grundutbudet och annars (om du har ett abonnemang för ytterligare kanaler) din TV-leverantör.
Ha en fin kväll!
Amira
Grundutbudet på min tv fungerar inte!
Jag har enbart 4,6,Kunskapskanalen, 1,2,SVT 24
Varför Fungerar inte 5an och 7an och de övriga? Enligt ComHem skall alla finnas med i huset så varför fungerar inte?! Bor på Linnégatan 81.
Mejla mig på Diana.Riverjackson88@gmail.com
Om du inte redan har varit i kontakt med ComHem så tycker jag att du ska ringa dom för att felanmäla detta. Jag kan inte se att det skulle vara någon störning i huset utan felet ligger förmodligen i din lägenhet heller utrustning.
Du är också välkommen att kontakta oss på 08-58626300 så kan vi försöka lista ut vad det är som har hänt
hälsningar