Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Störningar i grundutbudet

Hej,

Har det hänt något med grundutbudet som ingår i hyran? Igår funkade inte kanalerna i grundutbudet. Idag funkar de inte heller. Jag har inte ändrat något hos mig. Sökte om kanalerna och fick tillbaka några kanaler men de var väldigt brusiga och suddiga.

Mvh
Louise
Louise Fontin Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Louise,

    Har du fortfarande antennkabeln kopplad till vägguttaget? I så fall får jag be dig att koppla den till fiberdosan du har fått installerad av oss. Har du redan gjort det bör du kolla på fiberdosan för att se så att den fungerar. Det gör den ifall alla 3 lampor på dosan lyser. Om inte lamporna lyser får jag be dig att kontakta vår kundservice för vidare instruktioner.

    Med vänliga hälsningar.
    Marcus
    Marcus
  • Hej Hej!
    Jag har en gammal tjocktv kan man fortfarande använda den eller måste jag köpa en ny tv? har kopplat in antennsladden via fiberdosan.. kan iofs inte komma ihåg hur jag söker fram kanaler men bra att veta om jag behöver en ny tv innan jag förösker hitta kanalerna.

    MVH
    Carina
    carina
  • Hej Carina,

    Nej, du behöver inte köpa en ny tv. Nu när du har flyttat över antennkabeln ska du endast behöva göra en kanalsökning så kommer allt igång. Om något ändå inte fungerar för dig så kontakta vår kundservice om du endast har grundutbudet och annars (om du har ett abonnemang för ytterligare kanaler) din TV-leverantör.

    Ha en fin kväll!
    Amira 
    Amira

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.