Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Ström till internet

Hej, jag verkar sakna el till min fiberdosa. Kan ni hjälpa mig?

Johan [efternamn dolt av EM]
[Adress dold av EM]

Kommentarer

  • Hej Johan,

    Om det vid inflyttning saknas strömkabel till din tjänstefördelare ("fiberdosa") kontaktar du din tjänsteleverantör (det företag du har abonnemang hos) som skickar ärendet vidare till fibernätsoperatören Zitius för åtgärd.

    Om din strömadapter är på plats, och du snarare upplever någon annan typ av problem med din uppkoppling eller tjänstefördelare, är det egentligen samma anmälansordning:

    Du som hyresgäst felanmäler till tjänsteleverantören (Telia, Comhem, Telenor mfl), som om de inte själva kan/ska åtgärda felet, rapporterar vidare till de som driftar nätet (Zitius).

    Lycka till och med hopp om att du snart är ute och surfar igen,
    Tim Servicecenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.