Trasig frys och inte journummer.
Hej EM,
Jag hyr lägenhet tillsammans med min sambo av er i Bagarmossen på rusthållarvägen. Vår kul/frys har gått sönder och jag gjorde en felanmälan igår. Har inte fått något svar på den om ärendenummer osv. Försökt leta nere på anslagstavlan i trapphuset efter ett journummer så att någon kan börja titta på en lösning nu ist för på måndagsmorgon, men där finns bara hänvisning till ert vanliga kontaktnummer och stör-journummer. Hur ska jag gå vidare för att få kontakt med någon av er? Sitter just nu i telefonkö till ert kontor för felanmälan men har gjort det i snart 20 minuter.
Jag hyr lägenhet tillsammans med min sambo av er i Bagarmossen på rusthållarvägen. Vår kul/frys har gått sönder och jag gjorde en felanmälan igår. Har inte fått något svar på den om ärendenummer osv. Försökt leta nere på anslagstavlan i trapphuset efter ett journummer så att någon kan börja titta på en lösning nu ist för på måndagsmorgon, men där finns bara hänvisning till ert vanliga kontaktnummer och stör-journummer. Hur ska jag gå vidare för att få kontakt med någon av er? Sitter just nu i telefonkö till ert kontor för felanmälan men har gjort det i snart 20 minuter.
Följ inlägget
0
följare
Tack för ditt meddelande.
Om något händer akut och eller om du vill felanmäla något på kvällar och helger så ringer du till vårt huvudnummer 08-586 263 00, vi har öppet dygnet runt.
Vill du återkomma med ditt lägenhetsnummer och på vilket nummer på Rusthållarvägen du bor så kan jag se över statusen för ditt ärende.
Vänligen,
Sophie
Med vänliga hälsningar
Filip Bengtsson
Toppen att ni fått återkoppling.
Återkom om du har andra frågor eller funderingar.
Vänligen,
Sophie