Till senaste kommentaren

Hur felanmäler jag något akut?

Jag har använt formuläret på er hemsida för att felanmäla förut men dom meddelandena skickas väl som e-mejl till er?

Hur ska jag göra om jag behöver hjälp akut? Eller om nåt händer på natten?
Avidentifierad användare

Kommentarer

  • Hej,

    tack för en bra fråga.

    Akuta ärenden är exempelvis
    • fel på elanläggningen i lägenheten
    • stopp i toaletten (om du bara har en WC i lägenheten)
    • stopp i golvbrunnen i badrum med stigande vatten eller
    • vattenläckage.
    Om något av ovanstående sker, ber vi dig att ringa direkt.

    Dagtid (helgfria vardagar under kontorstid) kan du ringa direkt till oss på 08-586 263 00.

    Övrig tid (kvällar, nätter och helger) ska du ringa jouren. Numret till jourfirman som är ansluten till huset du bor i, finns anslaget i porten.

    Lägg in båda telefonnumren i din telefonbok så är du förberedd ifall någonting skulle inträffa.

    Icke-akuta fel kan du meddela oss via formuläret på www.einarmattsson.se/felanmalan dygnet runt, precis som du nämner. Det stämmer att sådana meddelanden skickas per e-post till oss. Dessa anmälningar hanteras dagtid på helgfria vardagar.

    Vänligen,


    Tim Servicecenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.