Krav för att hyra i nybygget i Stadhagen
Hej,
Jag går i säljtankar kring mitt boende på Norr Mälarstrand. Kan man ställa sig i kö direkt hos er eller kommer alla lägenheter att gå via bostadsförmedlingen? Jag syftar på nyproduktionen i Stadshagen.
Tack på förhand.
Mvh
[Uppgifter dolda av EM]
Jag går i säljtankar kring mitt boende på Norr Mälarstrand. Kan man ställa sig i kö direkt hos er eller kommer alla lägenheter att gå via bostadsförmedlingen? Jag syftar på nyproduktionen i Stadshagen.
Tack på förhand.
Mvh
[Uppgifter dolda av EM]
Följ inlägget
1
följare
Va kul att du ärt intresserad av vårt nya kvarter.
Lägenheterna kommer att gå via Bostadsförmedlingen, våran interna kö och kanske även den externa kön. Men det är inte klart i dagsläget så jag får be dig avvakta.