Till senaste kommentaren

Krav för att hyra i nybygget i Stadhagen

Hej,
Jag går i säljtankar kring mitt boende på Norr Mälarstrand. Kan man ställa sig i kö direkt hos er eller kommer alla lägenheter att gå via bostadsförmedlingen? Jag syftar på nyproduktionen i Stadshagen.

Tack på förhand.
Mvh
[Uppgifter dolda av EM]
Avidentifierad användare

Kommentarer

  • Hej. 

    Va kul att du ärt intresserad av vårt nya kvarter. 
    Lägenheterna kommer att gå via Bostadsförmedlingen, våran interna kö och kanske även den externa kön. Men det är inte klart i dagsläget så jag får be dig avvakta.
    Sven Servicecenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.